Autotask tickets aanmaken

  Stap 1. 
  Zorg dat u bent ingelogd in het klantenportaal. U krijgt dit scherm te zien. 

  Hieronder ziet u alle mogelijkheden die u kunt kiezen als u het kopje "Tickets" heeft geselecteerd. Ga dan door naar stap 3.

  Als u in een ander kopje zit bijv: "Reports" volg dan stap 2.

 

 

  Stap 2. 
  Ga met uw muis staan op het vakje “Ticket”. Je ziet nu dit: 
  Nu kunt u kiezen welke optie je wil gebruiken. Kies voor deze stap “New Ticket”.

 

 

 Stap 3. 
 Er verschijnt een scherm waar u nu uw klacht of probleem kunt melden.
 De rest spreek voor zichzelf. Zorg wel dat er in de “Ticket Title” een paar woorden staan waar het probleem/klacht over gaat.

 

 

 

 Stap 4. 
 “Save and Close” de ticket als u alles heeft ingevuld. Nu krijgen wij de melding binnen.

 < Vorige pagina